Κοινωνική Ευθύνη

H CORDIA έχει ως κύριο μέλημά της την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη σε όλες τις ενέργειες που υλοποιεί. Εργαζόμαστε όλοι μαζί σαν μία δυνατή ομάδα με στόχο να ενθαρρύνουμε τις πρωτοβουλίες που προστατεύουν τον άνθρωπο, τον εργαζόμενο, την κοινωνία, το περιβάλλον και τον πλανήτη μας και για να δημιουργήσουμε ένα θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία στην οποία ζούμε, κάνοντας πράξη τις αξίες της εταιρείας μας αλλά και όντας δίπλα στους συνανθρώπους μας και το περιβάλλον. H CORDIA αναπτύσσει τις δραστηριότητές της έχοντας ως γνώμονά της τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
Παρακάτω, μπορείτε να ενημερωθείτε για τις διάφορες δράσεις της CORDIA σε κοινωνικό και περιβαλλοντικό επίπεδο.

Για τον άνθρωπο:

Greece Race for the Cure

Την Κυριακή, 2 Οκτωβρίου, η CORDIA συμμετείχε για 2 η φορά στο 12ο Αγώνα Δρόμου Ενάντια στον Καρκίνο του Μαστού (10th Greece Race for the Cure), ο οποίος οργανώνεται από τον Πανελλήνιο Οργανισμό για Γυναίκες με Καρκίνο του Μαστού, Άλμα Ζωής (Panhellenic Association of Women with Breast Cancer, Alma Zois).
Η συμμετοχή και φέτος ήταν πραγματικά αξιέπαινη! Χιλιάδες γυναίκες και άνδρες κάθε ηλικίας, ακόμη και μικρά παιδιά σε καρότσια, αλλά και σκύλοι που συνόδευαν τους ιδιοκτήτες τους, έτρεξαν και περπάτησαν για αυτό το σκοπό από όλες τις πόλεις της Ελλάδας μια και φέτος υπήρχε η δυνατότητα να στηρίξεις το σκοπό και digitally. Λευκά και ροζ μπλουζάκια γέμισαν τους δρόμους της πόλης, δίνοντας ένα δυνατό μήνυμα σε όλες αυτές τις γυναίκες-μαχήτριες.
Το Race for the Cure® είναι ένας παγκόσμιος θεσμός, με παρουσία σε 150 πόλεις και συμμετοχές που υπερβαίνουν το 1 εκατομμύριο σε όλο τον κόσμο! Αποτελεί βήμα για την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση όλων μας για τον Καρκίνο του Μαστού.
Με αυτή τη συμμετοχή, η οικογένεια της CORDIA ένωσε τις δυνάμεις της και γίναμε όλοι μία ισχυρή γροθιά με στόχο να υποστηρίξουμε την προσπάθεια αυτών των γυναικών και να δώσουμε και εμείς το μήνυμα της ζωής, της δύναμης, του σθένους, της επιμονής και της ελπίδας!
Όλοι μαζί με ένα Άλμα Ζωής μπορούμε να νικήσουμε!

Προσφορά στο Νηπιοτροφείο Καλλιθέας

Καθημερινά ζούμε πρωτόγνωρες καταστάσεις στην προσωπική και επαγγελματική μας ζωή και καλούμαστε να δείχνουμε υπομονή, επιμονή, ελπίδα και πίστη. Στο πλαίσιο αυτό, η CORDIA και οι εργαζόμενοί της προσέφεραν τα Χριστούγεννα του 2021, στο Πρότυπο Εθνικό Νηπιοτροφείο Καλλιθέας, τρόφιμα και είδη ατομικής προστασίας και υγιεινής, θέλοντας να συμβάλλουν στο έργο του Νηπιοτροφείου και να βοηθήσουν τους συνανθρώπους τους.

H CORDIA δίπλα στους πυρόπληκτους στο Μάτι

H CORDIA εκφράζει τη θλίψη και τη συμπαράστασή της στους πληγέντες από τις καταστροφικές πυρκαγιές στην Αττική, οι οποίες έλαβαν χώρα στην περιοχή Μάτι στις 23 Ιουλίου 2018. Η μαζική κινητοποίηση από όλους τους πολίτες της χώρας μας για τη στήριξή τους αυτές τις δύσκολες ώρες ήταν αξιοσημείωτη. Η εταιρεία μας και οι εργαζόμενοί της προχώρησαν σε αντίστοιχες πρωτοβουλίες, ως ελάχιστη ένδειξη αλληλεγγύης στους συνανθρώπους μας.
Σε αυτά τα πλαίσια κάνοντας χρήση της δωρεάς της εταιρείας, αγοράστηκαν φάρμακα, σύμφωνα με τις ανάγκες που μας υπέδειξε ο Δήμος Ραφήνας, σε συνεργασία με τον Ερυθρό Σταυρό.
Παράλληλα, οι εργαζόμενοι της CORDIA, θέλοντας να συνεισφέρουν στην κινητοποίηση αλληλεγγύης, συγκέντρωσαν χρήματα με τα οποία αγοράστηκαν παπούτσια για το Λύρειο Παιδικό Ίδρυμα, καθώς και καθαριστικά, χαρτικά και είδη υγιεινής, σύμφωνα με την υπόδειξη του Δήμου Ραφήνας.

Για το περιβάλλον:

Στην CORDIA έχοντας ως βασική μας προτεραιότητα την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, θέτουμε στο κέντρο των αποφάσεων το περιβάλλον.
Στόχος της CORDIA είναι η Βιώσιμη Ανάπτυξη και η δημιουργία Καλύτερων Πόλεων. Για αυτό το λόγο η δραστηριότητά μας στοχεύει στην αλλαγή του τρόπου διαβίωσης και στην άνεση και ποιότητα ζωής.

Εταιρική Πολιτική Whistleblowing:

Στην CORDIA, είμαστε αφοσιωμένοι στην απρόσκοπτη διατήρηση υψηλών προτύπων εταιρικής διακυβέρνησης, μέσω της υιοθέτησης και εφαρμογής βέλτιστων, διαφανών και δεοντολογικά άρτιων πρακτικών και διαδικασιών σε κάθε πτυχή της επιχειρηματικής μας δραστηριότητας. Ένας σημαντικός πυλώνας αυτής της δέσμευσης είναι και η προστασία των δικαιωμάτων των εργαζομένων, οι οποίοι μέσω της εταιρικής πολιτικής Whistleblowing έχουν τη δυνατότητα να επισημαίνουν με ασφάλεια και εμπιστευτικότητα τυχόν παραβιάσεις των νόμων και των κανονισμών. Θεματοφύλακα αυτής της προστασίας αποτελεί ο Υπεύθυνος Παραλαβής Παραπόνων και Αναφορών (ΥΠΠΑ) ή Whistleblowers’ Protection Officer (WPO) της εταιρείας μας, υλοποιώντας τη σχετική Εταιρική Πολιτική Whistleblowing της CORDIA.

Ειδικότερα η συγκεκριμένη εταιρική πολιτική καθορίζει το πλαίσιο μέσα στο οποίο η εταιρεία θα διαχειριστεί/διερευνήσει την Αναφορά που ενδεχομένως υποβληθεί από οποιονδήποτε εργαζόμενο (ή/και συνεργαζόμενο καθ’ οιονδήποτε τρόπο με την CORDIA) της εταιρείας (δηλαδή από τον Αναφέροντα, όπως ορίζεται στο νόμο και την εταιρική πολιτική μας), αναφορικά με την τυχόν τέλεση -εντός του εταιρικού περιβάλλοντος- πράξεων που αντιβαίνουν το ενωσιακό (άρα και το εθνικό) δίκαιο, σχετιζόμενες με ένα ευρύ πεδίο παραβάσεων, όπως ειδικότερα προσδιορίζονται στο νόμο και το άρθρο 4 της εταιρικής Πολιτικής.

Αναφορικά με την εν λόγω διαδικασία διερεύνησης, ο Αναφέρων είναι σημαντικό να γνωρίζει ότι κάθε πληροφορία που θα εισφέρει, καθώς και η ταυτότητά του, θα περιβάλλονται από απόλυτη εμπιστευτικότητα και αυστηρή εχεμύθεια. Περαιτέρω, ο καλοπροαίρετος/καλόπιστος Αναφέρων θα πρέπει να γνωρίζει ότι απολαμβάνει της προστασίας (μεταξύ άλλων της εργασιακής του σχέσης) που του παρέχει ο νόμος και η εταιρική μας Πολιτική.

Ο ρόλος του ΥΠΠΑ, μεταξύ άλλων, σύμφωνα με το νόμο και η Εταιρική Πολιτική της CORDIA, αφορά στα εξής:

  • Παραλαβή Αναφορών και βεβαίωση αυτής (εντός 7 εργάσιμων ημερών).
  • Δημιουργία κατάλληλου πλαισίου που θα οδηγεί στην επαρκή στοιχειοθέτηση των Αναφορών.
  • Καθορισμός του πότε και με τι στοιχεία αρχειοθετείται μία αναφορά.
  • Συντονισμός εργασιών των μελών της Επιτροπής Αξιολόγησης, η οποία θα αποφασίζει για την εξέλιξη της εκάστοτε αναφοράς.
  • Μέριμνα για πλήρη καταγραφή των στοιχείων και τήρηση πρακτικών και αρχειακού υλικού.
  • Τεκμηρίωση των ενεργειών που αναλαμβάνονται (εντός 3 μηνών από την εκπνοή της 7ήμερης ως άνω προθεσμίας παρέχει ενημέρωση της πορείας της αναφοράς στον εκάστοτε Αναφέροντα).
  • Ενίσχυση ακεραιότητας, δεοντολογίας και διαφάνειας για το φορέα.

Εάν υπάρχουν απορίες/διευκρινιστικά ερωτήματα από οποιονδήποτε, μπορεί να απευθυνθεί στον ΥΠΠΑ (<Υπεύθυνο Παραλαβής και Παρακολούθησης Αναφορών/WPO<WhistleblowersProtection Officer) της CORDIA, κα Μάρθα Μπακογιάννη δικηγόρο Αθηνών, PhD c, ΜΔΕ.

Πολιτική Υποβολής Αναφορών & Παραπόνων

phone